Levering en verzending

Je kunt je zelfontworpen gratis ophalen of tegen verzending bij je thuis laten bezorgen. Vragen? Onze klantenservice is 5 dagen per week beschikbaar.

Trap bouwpakket

Je kunt kiezen om je trap als bouwpakket te laten bezorgen of op te halen. Het na 15 dagen ophalen van je trap is gratis. Onze trappenfabriek is gevestigd in Joure, naast de A7. Je nieuwe trap laten bezorgen kan ook. Je trap bouwpakket wordt dan zorgvuldig verpakt en op pallets geplaatst. Op die manier ontstaat er geen schade tijdens het vervoer. Bij het afrekenen dien je aan te geven of de locatie waar jij je trap wil hebben, goed bereikbaar is voor vrachtwagen met oplegger of niet. Dit heeft niets met de kosten te maken; het is alleen nuttige informatie voor onze chauffeurs.  

De kosten op een rijtje: 

- Ophalen na 15 werkdagen - €0,- 
- Ophalen na 10 werkdagen - €250,- 
- Ophalen na 3 werkdagen - €950,- 
- Bezorging na 15 werkdagen - €150,- 
- Bezorging na 10 werkdagen - €400,- 

Klantenservice

Onze klantenservice staan 5 dagen per week tussen 09.00 en 17.00 voor je klaar. Naast het beantwoorden van jouw vraag en/of oplossen van je probleem, denken we graag met je mee. Onze telefonisten zijn al jaren actief in de branche en weten alles over het ontwerpen en vervaardigen van een trap. Met andere woorden: neem voor gratis maatadvies contact op met onze klantenservice.  Voordat je belt is het handig om eerst de veelgestelde vragen te bekijken.

Garantie en klachten 

Wanneer je een trap met schade ontvangt, is het zaak zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via ons contactformulier. We streven ernaar om direct met een passende oplossing te komen. Vaak betreft dit het vervangen van een specifiek traponderdeel of reparatie. Qua garantie heb je recht op de wettelijke garantie en fabrieksgarantie. Garantie is niet van toepassing op schade door onjuist gebruik, verbruiksproducten en bij producten waarbij de schade vooraf al bekend en besproken was. 

Komen we er samen niet uit? 

Het is ons nog nooit overkomen, maar mochten we samen niet uit een klachtafhandeling komen, kan je altijd een geschil melden bij Stichting Webshop Keurmerk. Deze onafhankelijke partij zal kennisnemen van de probleemstelling en daar vervolgens een uitspraak doen. Een andere manier om een klacht in te dienen is bij het ODR van de Europese commissie.

© 2024 Stairshop
chevron-down