Wanneer je een trap met schade ontvangt, vinden we zo snel mogelijk een gepaste oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging of reparatie. Naast de wettelijke garantie, geldt voor bepaalde producten de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. De fabrikant kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.
• Schade als gevolg door onjuist gebruik.
• Verbruiksproducten.
• Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product.
We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aatrappen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmek via https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”